Retourneren

Ruilen en retourneren is enkel van toepassing op B2C bestellingen.
Heb je een vraag over jouw B2B bestelling? Neem dan contact met ons op.

Je kan binnen de 14 dagen nadat je het product ontvangen hebt, je retour aanmelden. Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om je product gratis terug te sturen.

Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen, maar gebruik deze niet of verbreek de zegel niet.
14 dagen na ontvangst van jouw bestelling vervalt de retour termijn en kan je de artikelen niet meer retourneren.

Je begrijpt wel dat je de volgende artikelen niet kan terugsturen:

  • Artikelen waarvan de verzegeling (seal) is verbroken. Dus je kan jouw favoriete mascara of parfum niet retourneren nadat je het plastiekje/verzegeling hebt geopend;
  • Vouchers, cadeaukaarten en tegoedbonnen. Ook als ze nog niet gebruikt zijn;
  • Alle hygiënische artikelen (zoals make-up, huidverzorgingsproducten, parfums,… opsomming is niet limitatief) waarvan de bescherming en/of het folie is verwijderd.
  • Enkel B2C-bestellingen komen in aanmerking voor retour.

Stuur je het geopende product toch op? Dan wordt de retour niet aanvaard.
Pas na betaling van de nieuwe verzendkosten wordt het retour gestuurde artikel teruggestuurd.

Had je graag een parfum bestelt, maar je twijfelt nog over de geur?
Laat het ons weten! Bij een bestelling kunnen we, indien beschikbaar, een staaltje naar keuze toevoegen van de parfum. Zo ben je altijd zeker.

Hoe jouw retour aanmelden?

Je kan jouw retour aanmelden door;

  • Contact met ons op te nemen via info@vandenbroucke-cosmetics.be
    Vermeld hierbij zeker jouw bestelnummer.
  • Meld je retour snel en gemakkelijk aan via ons online retourportaal.
  • Of het herroepingsformulier in te vullen die voorzien is door de overheid en terug te sturen naar ons.
  • Enkel B2C-bestellingen komen in aanmerking voor retour.

Pas na aanmelding zullen wij jouw retour behandelen en vervolgens een gratis retour verzendlabel toesturen.
Verstuur je het product zonder deze aan te melden, dan is de verzendkost van de retour voor eigen rekening.

Lees zeker ook onze Algemene Voorwaarden en onze Veelgestelde Vragen pagina.